Stal sa zázrak :-)

15.06.2015 11:48

Konečne po viac ako dvoch týždňoch som si našla čas pochváliť sa zázrakom, ktorý nám pripravila príroda. Dňa 29.5.2015 Lina porodila 5 nádherných, zdravých a veľkých šeniatok v neuveriteľnom pomere - 4 fenky a 1 psíka!!!

Po dlhých dvoch mesiacoch prišiel ten deň, kedy sa v našej chovateľskej stanici narodil úplne prvý vrh. Ráno sa Lina tvárila akoby sa ešte nič nedialo. 61-vý deň od krytia všetko vyzeralo ako obyčajne, Lina sa bláznila, žrala do poslednej chvíle, bola pojašená ako zvyčajne. Keď už odmietla obed, začalo to byť divné, ona, pažraňa najväčšia na svete nechcela jesť. Teplota jej ľahko klesla a keď som dostala telefónát, že si začala hrabať pôrodnú bedňu, takmer som v obchode zabudla zaplatiť a trielila za ňou. Naozaj bola očividne nervóznejšia, priateľka na telefóne povedala, že sa mám pripraviť, že v noci prídu šteniatka. A tak aj bolo :)
Pôrod prebehol hladko, šteniatka sa rodili v polhodinových intervaloch. Lina všetko zvládla sama, ale celý čas sme boli pri nej. Vidieť rodiť sa nový život bol ten nakrajší a najsilnejší zážitok v mojom živote. Lina je od prvej chvíle úžasná matka a keď už bolo po všetkom, keď na druhý deň pominuli bolesti, neustále sa usmieva, vidno, že je šťastná že ich má. Stále ich v pravidelných intervaloch kŕmi, nie je treba to nijako sledovať, čistí, masíruje. A od druhého dňa opäť normálne šinterí, jediný rozdiel, že už nemá také brucho :D
Vstupná prehliadka dopadla dobre, všetky šteniatka sú silné a zdravé a Lina takisto bez komplikácií. 
Teraz už krpci vidia, začínajú sa stavať na nôžky a vystrkovať rožky :D
 
Ďakujem všetkým, ktorí na nás mysleli a ktorí nám pomáhali po telefóne.
 
Týmto vám hrdo predstavujem vrh "A" Viva la Vizsla! Už je zo mňa babka :D :D :D