Leto v znamení všestranných skúšok

14.09.2016 14:25

Toto leto sa v našej CHS nesie v znamení niekoľkých všestranných skúšok. 

V dňoch 20.-21.8.2016 sme sa vybrali na ďaleký východ na Pohár Klaudiusa Lukáča. Musím povedať, že na východ chodíme na skúšky veľm radi, hoci len raz do roka, ale máme to vždy pekný výlet a pomaly sa nám z toho stáva tradícia. Na tieto skúšky boli prihlásené obe naše chovné feny - Ami aj Lina a obe tieto skúšky úspešne dokončili :-) 

Lina sa stala všestrannou chovnou fenou a mne sa tak splnil sen. Je to priam neuveriteľné, čo všetko som sa vďaka nej naučila. Hoci sme skončili v II.cene, pre mňa ako začiatočníka a moju prvú fenu, je to obrovský úspech, som na ňu nesmierne hrdá a som šťastná, že ju mám. 

Ami na tomto pohári zahviezdila úplne najviac a súťaž vyhrala :-) Bola to pre nich prvá výhra a dojatí sme boli všetci :-) Tak sa nám teraz doma pretŕča nádherný putovný pohár, ktorý nám bude 2 roky zdobiť obývačku :-)

 

V dňoch 27.-28.8.2016 si Ami strihla ešte jedny medzinárodné všestranné skúšky Memoriál Bohuslava Zemku, ktoré po výbornom výkone skončila v II. cene. Hold, niekedy vás zradí jedna disciplína a je to. Nevadí, vlastne si tým zlepšili výsledok z minuloročného Slimáka (Zemko aj Slimák sa hodnotia podľa rovnakých najprísnejších známok). Som na ňu moc hrdá. 

 

Vďaka za to, že máme tieto úžasné baby :-) Ešte sa tento rok chystáme niečo absolvovať, tak držte palce. A budúci rok nás čakajú opäť rodičovské povinnosti, plánujeme totiž vrhy C a D :-)