JSS Šúrovce 28.6.2014

29.06.2014 21:16

Dňa 28.6.2014 sme sa rozhodli vyskúšať šťastie na CACTových jesenných skúškach poriadaných KCHNKS. Skúšky boli výborne zorganizované, atmosféra od rána skvelá. Keď sme s maďarkou vyšli z auta, niektorí na nás neveriacky pozerali a krútili hlavami, o to väčšiu mám radosť keď nám s každou pribúdajúcou disciplínou pribúdali aj pochvaly od skúsenejších vodičov, výcvikárov aj rozhodcov. Najviac si ceníme pochvaly od hlavného rozhodcu a od prezidenta SKJ p. Jursu, ktorý na skúškach tiež štartoval so svojou sučkou. Lina svojou prácou naozaj oslnila aj mňa, bola perfektná a výsledok sme si oproti minulému roku zlepšili o 10 bodov! Jediné dve trojky sme dostali so spoločnej poľovačky (čo aj chápem, nakoľko nemáme veľa príležitostí túto disciplínu trénovať, Lina hľadala príliš ďaleko, za čo nám známku znížili) a z kľudov pred srstnatou (na ktorú sme nikto nenarazili). 

Lina je v poli ako doma, rýchla a systematická pri hľadaní s pevným vystavovaním (opísané z posudku v rozhodcovskej tabuľke ;). Dohľadávky aj vlečky robila v našej skupine suverénne najrýchlejšie. Jeden infarktový stav mi urobila, keď sa vracala z dohľadávky srstnatej, zajac sa jej šmýkal, tak zastala, položila ho, bez povelu ihneď zobrala na plnú mordu a odovzdala (plná morda bola rozhodcom veľmi vychválená :). Čerešničkou na torte bol "pupkáč" s rozbehom, ktorého skočila keď išla do vody po kačicu. Niekoľkokrát bola vyzdvihnutá jej chuťovosť a vypočuli sme si aj potlesk od korony :)

V celkovom poradí sme skončili šieste zo 16 prihlásených psov s titulom res. CACT :) na titul nám chýbal jeden jediný bod :)

Som naozaj hrdá panička, urobila mi neskutočnú radosť, je vidno ako ju veľmi baví pracovať a preto by bol hriech nedopriať jej to :) Preto, ak sa ma ešte niekto chce opýtať, načo idem na jesenky, keď ich už má spravené tak len preto, lebo je to jej život. A pôjdem kľudne aj na päť ďalších :)

Za krásne fotky a celodennú morálnu podporu,ďakujem Norbimu <3