Chovateľská základňa sa nám rozrástla!!!!

19.02.2015 11:36

Dňa 15.2.2015 som si splnila svoj trojročný sen a priniesla si domov moju malú valentínku menom BEHATI DAMASHCA APONIVI!!! Beati je úžasná nebojácna malá rošťanda, ktorá nám od prvej chvíle spestruje každú minútu dňa. Lina je celá prekvapená čo som jej to doniesla, prečo ju to kúše, vrčí a neposlúcha. Chúďa je zmätená a keď sa snažím pomaličky nejaký povel naučiť malú, ona ho robí hneď a šlape ako hodinky :D Baby si na seba zvykajú (teda vlastne len Lina si musí zvykať) a dúfam, že čoskoro to budú parťáčky ako sa patrí! Ja sa už len modlím, aby tej malej rýchlo vypadali a výchlo narástli všetky nové zuby :D

Ďakujem Zuzke a Jardovi za zverenie tohto malého satana, Lina by ju zatiaľ asi aj vrátila, ale ja ju už milujem najviac na svete a budeme spolu, všetky tri, naveky :) Nebojte, postarám sa o ňu najlepšie na svete, minimálne tak ako o moju lásku Linu a dúfam, že spolu naplníme nádeje a očakávania, ktoré do nás vkladáte. 

Takže dámi a páni - predstavujem vám novú posilu a mladú nádej chovateľskej stanice Viva la Vizsla - Behati!