Chorvátsky šampión krásy :-)

29.07.2014 20:54

Tááák sme sa vrátili z výstavno-oddychovej dovolenky! V dňoch 24. - 27. 7. 2014 sme sa zúčastnili 4 nočného výstavného maratónu v chorvátskom Splite. Poviem vám, vystavovať 4 noci po sebe je naozaj fuška nie len pre mňa ako handlera, pre Norbiho ako šoféra, ale ako sme zistili, tak aj pre Linu, ako hviezdu večera :-D Celý nasledúci deň zakaždým prespala a von sa išlo iba na venč :-D Inak celé toto bláznovstvo zvládla bravúrne a som na ňu moc moc pyšná :-)

Ale k podstate veci - Lina si za 4 noci na výstavách vybehala krásne 3 CACy a 2 res.CACIBy a tým splnila podmienky na udelenie titulu CHORVÁTSKY ŠAMPIÓN KRÁSY!!! Tretí šampiónát za 4 mesiace! Je to moja krásna a šikovná bábika :-) Na výstavu som sa ja osobne veľmi tešila, nakoľko som si pred ochodom vypočula, aké je to tam skvelé a úžasné a jedinečné. No poviem vám, že ja som taká nadšená vôbec nebola a nebyť tohto úspechu, čo sme dosiahli, naozaj by celá výstava nestála vcelku za nič. Areál veľmi malý, stánkov žiadnych (asi 5, to viac ich býva u nás na oblastnej výstave), občerstvenie zabezpečovali celkovo dva stánky pre niekoľko tisíc ľudí, takže rady dlhé predlhé. Nebolo kde sa zložiť, nebolo si kde sadnúť, nebolo kde venčiť. A žiadne medaile, ani len stužky sme nedostali (nie že by som si potrpela, ale potešilo by si nejaký suvenír doniesť). A čo nám kávičkárom vadilo úplne najviac - nikde sa nedala kúpiť káva! Jedinečnú atmosféru výstave dodával len fakt,že sa vystavovalo po tme, pod svetlami reflektorov. Takže z našej strany žiadne nadšenie...

A ešte také malé poohliadnutie sa za dvoma letnými dovolenkami (Taliansko vs. Chorvátsko), ktoré sme so zrzkou za dva roky absolvovali (možno niekomu pomôžu rozhodnúť sa, kde stráviť dovolenku so štvornohým miláčikom):

- Taliansko je viac dogfriendly ako Chorvátsko

- Taliani sú viac dogfriendly ako Chorváti

- v Taliansku nikomu nevadil pes na pláži, v Chorvátsku sa nám vyhrážali zavolaním polície (asi sa pani bála, že ten pes zašpiní more, alebo čo)

- v Taliansku nebol problém ísť so psom do reštiky, baru alebo kaviarne, v Chorvátsku už hej

- v kompletne betónovom chorvátskom mestečku sme ledva nemali kde venčiť... 

Aby som to zhrnula - toto sú iba naše osobné skúsenosti a môžu sa líšiť od skúsenosti iných. Rozhodne nechcem nikoho odrádzať od dovolenky či výstavy v CRO, ale každopádne, my sa tam zas pár rokov neukážeme :-D